🏅

DRUŽBENA OMREŽJA

Družbena omrežja: večja prepoznavnost za gostilno iz Bleda

STRANKA

ČARMAN restavracija

DATUM

16/03/2025

MOJSTER

Tadej Mohinski

NIŠA

Gostinstvo

Malo o Projektu

Več vidnosti, več obiska – to je bila rdeča nit naše strategije.
Za restavracijo Čarman, ki slovi po vrhunski kulinariki in pristnem ambientu, smo pripravili dinamično vsebinsko strategijo za Instagram in TikTok.
Cilj je bil jasen: pritegniti lokalno publiko, povečati angažiranost in okrepiti prepoznavnost na družbenih omrežjih.

📝

Kaj smo delali?

Kaj ni špilalo

Pred začetkom sodelovanja je bil profil restavracije Čarman precej neizkoriščen. Instagram ni imel jasne zgodbe, objave so bile občasne in brez pravega občutka, TikTok pa sploh ni bil v uporabi. Kljub temu da je imel Čarman močno identiteto – domačo, pristno gostilno z gorenjskim značajem – ta ni prišla do izraza v digitalnem prostoru. Manjkala je usklajena vsebina, ki bi to edinstveno energijo prenesla na ekran in jo približala pravi publiki. Na omrežjih so izgledali kot “ena izmed mnogih”, čeprav so želeli biti ravno nasprotno – nekaj svojstvenega, drugačnega in čisto svojega.

Kako smo to reš’l

Z ekipo smo razvili vsebinsko in vizualno strategijo, ki ni temeljila na “popolnih fotkah hrane”, ampak na atmosferi.
Naš cilj je bil ujeti tisto toplino, sproščenost in domačnost, ki jo gost začuti, ko pride v Čarman – in to prenesti v kratke, lahkotne in pristne vsebine. Snemali smo prave trenutke: hrano, ljudi, kuhinjo v akciji, šale med osebjem – brez olepševanja, a z občutkom. TikTok smo izkoristili za viralne in simpatične formate, Instagram pa za grajenje zaupanja in skupnosti. Pomembno je bilo, da vizualni slog ostane domač, komunikacija pa topla in neposredna – takšna, kot je Čarman v resnici. Z doslednostjo, kreativnim pristopom in lokalnim čutom smo dosegli, da je profil končno začel izražati, kdo restavracija v resnici je – in zakaj je drugačna od ostalih.

Rezultati govorijo zase

S strateškim pristopom k vsebini in doslednim objavljanjem smo poskrbeli, da je Čarman začel izstopati med ostalimi restavracijami – in to brez plačanih oglasov. Vsebina, ki temelji na resničnih ljudeh, vsakdanjih situacijah in lokalnem humorju, je dosegla tisto, kar šteje: pozornost in odziv prave publike.

Namesto generične “estetike” smo gradili osebnost, vzdušje in domač karakter.
TikTok je postal kanal, kjer gostilna zaživi v najbolj sproščeni obliki – in kjer ljudje ne gledajo samo hrane, ampak ljudi, ki jo ustvarjajo.

Čas je, da vaša firma zablesti v novi luči.