fbpx
Z E N I T H S O L U T I O N S
Logo

Boljši rezultati za vaše podjetje

Zenith Solutions je agencija za optimizacijo konverzij (CRO). Uporabljamo edinstveno kombinacijo A/B testiranja, raziskav uporabniške izkušnje (UX) in personalizacije za izboljšanje spletnih strani in naših strank.

Z eksperimentiranjem, izboljšanimi pozivi k dejanjem (CTA), dizajnom, funkcionalnostjo – pa tudi z prilagojenimi ponudbami – našim strankam pomagamo izboljšati stopnjo konverzij na njihovi strani in posledično povečati zaslužek.

A/B Testiranje

A/B testiranje je ena najučinkovitejših metod za optimizacijo konverzij na spletni strani. Omogoča vam, da primerjate dve ali več različic elementov spletne strani in na podlagi dejanskih podatkov ugotovite, katera različica deluje bolje. S tem lahko sprejemate bolj informirane odločitve in nenehno izboljšujete uporabniško izkušnjo. S pomočjo natančnega A/B testiranja lahko korak za korakom ugotavljate, kaj dejansko deluje pri vašem občinstvu, in s tem povečujete stopnjo konverzije, zmanjšujete odbojne stopnje ter dolgoročno izboljšujete učinkovitost vaše spletne prisotnosti.

UX Dizajn

Dober uporabniški dizajn (UX) je temelj vsake uspešne spletne strani. Gre za več kot le lep izgled – osredotoča se na to, kako se uporabniki premikajo po strani, kaj iščejo, in kako enostavno lahko opravijo želeno dejanje. Postavimo se v kožo obiskovalcev vaše spletne strani in analiziramo vsako interakcijo, da ustvarimo intuitivno, prijetno in učinkovito uporabniško izkušnjo. Cilj je zmanjšati trenja, poenostaviti poti do konverzije in povečati zadovoljstvo uporabnikov. Od idejne zasnove do izvedbe – UX dizajn je ključen del CRO strategije. Bolj kot je uporabniku prijazna vaša stran, večja je verjetnost, da bo izvedel želeno dejanje – nakup, povpraševanje ali prijavo.

Analiza podatkov

Pri optimizaciji konverzij ni prostora za ugibanja – prava moč se skriva v podatkih. Z analizo kvantitativnih podatkov, kot jih ponuja orodja tipa Google Analytics, Hotjar, GA4, Matomo in podobni, pridobimo konkreten vpogled v to, kako se obiskovalci dejansko obnašajo na vaši spletni strani. S podatki v roki ne delujemo več na podlagi občutka, temveč na podlagi dejanskih vedenjskih vzorcev. To pomeni boljše odločitve, manj napak in več konverzij.

Personalizacija

Vsak uporabnik je drugačen – zakaj bi jim torej vsi prikazovali isto vsebino? Personalizacija omogoča, da obiskovalcem spletne strani ponudite prilagojeno izkušnjo, ki temelji na njihovem vedenju, interesih, lokaciji, napravi ali preteklih interakcijah. Z natančno personalizacijo gradimo večje zaupanje, boljšo angažiranost in višjo stopnjo konverzije. Uporabnik se počuti slišanega, razumljenega in nagovorjenega – in to se odraža tudi v rezultatih.

Pogosta vprašanja

CRO je proces izboljševanja spletne strani z namenom povečanja odstotka obiskovalcev, ki opravijo želeno dejanje – nakup, prijava, povpraševanje itd. Pomaga vam izkoristiti obstoječi promet in povečati donosnost brez dodatnih stroškov za oglaševanje.
Naložba v dobro CRO agencijo pogosto prinese višjo donosnost naložbe kot katerakoli druga oblika trženja ali vlaganja v izdelek. Če povečate stopnjo konverzije, izboljšate učinkovitost vseh svojih marketinških kanalov. Vaši oglasi na Googlu postanejo učinkovitejši, prav tako vaši oglasi na Facebooku, LinkedInu, organski promet, neposredni promet itd.
Rezultati so odvisni od prometa na strani – več kot imate obiskovalcev, hitreje pridete do zanesljivih zaključkov. V povprečju trajajo testi od 2 do 4 tedne, da zberemo dovolj podatkov za statistično veljavno odločitev.
Da, vendar s prilagojenim pristopom. Namesto A/B testov se bolj osredotočamo na kvalitativno analizo, UX izboljšave, toplinske zemljevide in ankete. Tudi majhne izboljšave lahko prinesejo velike učinke pri pravih obiskovalcih.
Ne nujno. Personalizacijo je mogoče izvajati tudi anonimno – npr. na podlagi piškotkov, vedenja na strani, lokacije IP-ja ali naprave. Pomembno pa je, da ste skladni z zakonodajo o varstvu podatkov (GDPR).
Za to uporabljamo kombinacijo podatkovne analize (Google Analytics, Hotjar), uporabniških testiranj, toplotnih map in izkušenj pri prepoznavanju t. i. “frikcijskih točk” – mest, kjer uporabniki obstanejo, odidejo ali ne reagirajo.

Sodeluj z nami

Z veseljem bi izvedeli več o vašem projektu.

Ekipa Zenith Solutions s srcem in znanjem oblikuje spletna mesta. Naša spletna stran bo vašo dejavnost postavila v svet!

Kontakt

Kuratova ulica 40, 4000 Kranj, Slovenija

© 2025 | Vse pravice pridržane

Začnimo projekt danes!

09 : 00 - 20 : 00

Vsak dan
© 2024 | Vse pravice pridržane Zenith Solutions
Email

Z veseljem bi izvedeli več o vašem projektu.

09 : 00 - 20 : 00

Vsak dan